Aj.

Har så sjukt ont i halsen och huvudet!! :( Håller på att bli sjuk, usch.
Skolan var rätt okej idag faktiskt.
Började med bild, blev dock skit sur för att Lingan målade på min täckning så satt mest och pillade med mobilen ;) Sen hade vi idrott.. eller de andra hade, var hos skolsköterskan oså.
Iallafall så hade vi lunch sen, satt väl mest och snackade med folk :D Sen hade vi SO, skrev lite och Rolf pratade på som vanligt.
Spanskan var faktiskt nästan rolig! Satt med Tea och Arvid och snackade om allt möjligt, Tea som fick göra alla uppgifter haha ;) 
Sista lektionen var musik, eller elevensval då. Var i två grupper och sjöng jullåtar typ.
Efter musiken mötte vi Emil och Max så gick vi ner där bussarna brukar vara, ringde Casper sen kom han och plötsligt blev alla sura på varandra och Casper och Emil stack.
Sen satt vi vid våra skåp och gnällde på varandra... Tror det är fixat nu, eller hoppas iallafall :) 
Tea drog och mötte Kim i tenhult så då stack Issan och jag in till stan och åt på McDonalds. Pratade med Casper på telefon och löste allt eller vad man ska säga haha, känns bra iallafall :) 
Satt och snackade en stund sen köpte vi godis till Issan sen tog vi bussen till tenhult, hoppade av vid stationen.
Vi låg där på marken och snackade ännu mer en stund.
Tror jag har fixat det mesta nu faktiskt, folk har ju faktiskt börjat prata med mig igen! :D
Ska fortsätta fixa imorgon ;) 
Iallafall så hämtade pappa mig en stund efter fem, vi stack hem och åt typ, annars har det inte hänt mycket mer så  vi ses senare eller imorgon! :) 

Älskar min älskling mest i hela världen! 


Kommentarer
johanna

va söta!! :D <3

2012-09-17 @ 20:25:51
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0