Alla svar.

Gillar du att suga på dina fingrar? - Nej.
Hur ofta kammar du ditt hår? - Inte alls ofta..
Tycker du att tomtar är sexiga? Ja ;)
Hur många gånger har du färgat håret? Om toning också räknas så över tio iallafall haha.
Om en alien från march friade, vad skulle du svara då? Vet inte, men har en fråga... Varför är hela frågan på svenska förutom mars..?
Vad har du på dig just nu? Issans röda "cest tres bon" tröja, Issans tights och underkläder.
Om jag va en smurf, skulle du fortfarande va min vän? Haha nej Tea, det skulle jag inte :)
Om du är vän med två personer från början, en hatar dig och den andra hatar dig inte men dem två är bästa vänner, skulle du hata den andra personen också även om den inte hatade dig? Gör ett exempel... Om Issan hatade mig men inte Tea skulle ju inte jag hata Tea bara för att Issan hatade mig, inte ens säkert att jag skulle hata Issan liksom... Men svaret på den frågan är alltså nej :)
vem gillar du mest? Av..? :s
är du på G med någon? Nepp.... Inte vad jag vet iallafall haha.
hur brukar du sminka dig? Ett X antal lager mascara och händer att jag fyller i ögonbrynen, annars helt naturlig! :D
hur gammal var du när du flyttade till tenhult? Har bott i tenhult hela mitt liv så noll ;)
vad brukar du göra när du har extremt tråkigt? Lägga mig på golvet och tänka på livet.
skricka din spotify lista? Hahaha här är det youtube som gäller ;)
Förlåt men vad hände mellan dig och Casper egentligen? Vi bråkade, jag var en idiot, mitt humör tog över och sen var den sagan slut... 
Är du tsm med någon ? Nej, det är jag inte :)
Vilket ämne är värst i skolan? Kortfattat, alla förutom musik, bild och hemkunskap.
Favoritmusik ? Fonky fresh är det som gäller för mig just nu haha :P
Hur länge har du bloggat på just denna blogg? Ingen aning... Snart ett år tror jag.
Är "Kissie" din förebild? Nä, har ingen förebild.
Vilka "kända bloggar" läser du? Händer att jag läser Kissies 
Jag undrar om du tycker det är okej att använda riktig päls?
 Vet inte riktigt... Alltså egentligen är det ju som att äta kött typ...  
vilka bloggar läser du? 
Johannas, Pernillas, Teas, osv...
är det några nya människor i klassen? Neej :D
hur går med kärleken? kortfattat... JÄTTE DÅLIGT :(
fortfarande casper? Nä, eller fattar inte frågan men iallafall haha :D
Vem är du kär i? 
Haha, många kommer hata mig nu men säger såhär jag ångrar att det tog slut mellan mig och Casper... Vet att det inte var svar på fårgan men är inte "kär" i någon för kärlek existerar inte.
Hatar du någon? självklart gör jag det.
Vad gör du på fritiden? Är med kompisar eller sitter som fast klistrad vid datorn ;)
Har du varit otrogen? Nej
Vad har du för inställning till livet? (är det bra eller dålig :P ) Min inställning till livet... jadu... Jag tycker livet är skit och förstår inte vad jag gör här... Men egentligen måste jag ju vara här av någon anledning... Någon måste sätt till att jag hamnade just här, just som den mäniska jag är av en anledning, jag ska bara hitta den anledningen och när jag har det vet jag dessutom vad meningen med livet är. ssKomplicerat men det är sån jag är ;)


Kommentarer
Tea

Jag är SAS. Det är därför frågan är svengelsk;) vilken diss med smurffrågan :( jag slulle iallafall va din vän ;)

2012-09-22 @ 09:36:00
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0