Azum

Hej igen! :D Sov hos Issan i natt, en av aledningarna till att jag inte bloggade... Så därför bloggar jag nu!
Började gårdagen hos Issan, plattade håret och plockade ögonbrynen haha, drog till bussen tio i nio, snackade med Arvid och Tea på bussen om lite allt möjligt... Arvid tröttnade dock rätt fort haha ;) 
Första lektionen var SO. Tyckte det var lite gulligt att folk inte visste vad de hette i efternamn.... Iallafall så hade vi 'nutidsfrågor' kunde jätte många svar men orkade inte ställa mig upp haha, kände mig smart iallafall :) 
På hemkunskapen lagade Issan, jag och Tea korvstråganoff (stavning), blev peddoblickad av Adil också HAHA så go! ;) Fick svara på en massa frågor när vi var klara, förstod en fråga, skrev av Tea på resten (a).
På luchen gjorde vi som vanligt inget speciellt, jag red på Issans rygg så skulle vi springa in i en vägg men Issan vågade inte och stannade två centimeter innan, jag som hade lust att få en bula eller två haha :( Sen lekte Tea filmsak och filmade mig och Issan jätte länge, kul liv. Snackade lite med Emil också... Annars hände som sagt inget spciellt :) 
Sen hade vi engelska, haha "krigade" mest... Marie blev lite sådär små sur efter en stund ah... Fick iallafall sluta tio minuter tidigare! :D
Sista lektionen var fysik, satt och slickade på ett batteri hela lektionen typ ;) Nemen, vi "exprimenterade" med magnetism eller vad det heter, haha, var iallafall med Fanny och Babu :D
Vi fick en liten bensträckare, pratade med Emil och Fanny medans alla andra hade krig hahahaha :) Sen blev det bråk som vanligt... haha.
När vi gick tillbaka in på fysiken fick halva klassen stanna utanför för att de skjutit papper med hjälp av gummiband på den tidigare halvan av lektionen. Slutade några minuter tidigare också :) 
Stod och tjatade på Rasmus, Pontus och Oskar sen.. Tekniskt sätt Casper också men ajja haha :) Inget resultat så då gick vi och fixade buss-lapp till mig sen gick vi ut så hade Rasmus och jag "tävling" haha lamt :( 
Tog iallafall bussen till tenhult och hoppade av vid centrum, jag och Issan alltså. Vi gick in och köpte godis på konsum sen satt vi där bakom och tråkade.
Efter en stund satte vi oss i busskuren för att ta skydd från regnet, usch!
sen stack vi upp till Ica och mötte mamma, hyrde film och köpte ostbågar :D Sen drog vi hem till mig så packade jag ner en massa saker och bytte jacka sen skjutsade mamma oss till Issan.
Satt och kollade på TV och åt toblerone.
Efter någon timme, när Issan och jag åt, kom Tea.
Vi åt klart sen drog vi ut, söta egopics Tea och jag tog med... Mm... 
Gjorde inget speciellt först, satt vid ica typ :s Sen drog vi till konsum och köpte en dricka till Issan, Pontus och Rasmus kom och gjorde oss sällskap på gatan haha :) Efter en stund kom Arvid ocks, taaaaaack till han!! :D
Sen snackade vi med *vågar inte ens skriva hans namn eftersom jag förmodligen kommer faila* och hans kompis en stund.
Red på Issans rygg en stund sen gick jag, Issan och Arvid bakom konsum för att hämta lite saker.
Hittade min nya idol också! Sjukt duktig!! Höll på att börja gråta när han spelade och sjöng "someone lika you", så sjukt vackert! Haha :o
Sen började Issan gråta för att hon åt "starka chips" hahaha, söt :) 
Efter ett tag stack alla och då drog vi också hem.
Fixade bäddsoffan och lite sånt sen kollade vi på Amarican pie, mys! :) 
De andra somnade jätte snabbt, de hann inte ens se klart på filmen haha :s själv satt jag iallafall uppe till tre och messade med Casper och Pontan... Gick ut en sväng och tänkte också haha, sen när jag kom in somnade jag direkt.
När jag vaknade låg Tea brevid mig ( hahaahaha ;) ) och jag hade täcke på mig, gulligt att hon vaknade på natten och gick in och gav det till mig! :) 
Vi åt iallafall frukost när alla vaknat sen kollade vi på filmen igen haha, och efter en stund kom mamma och hämtade mig.
Vi drog till ica, satt och spelade temple run i bilen medans hon handlade.
Sen åkte vi hem och jag blev tvingad att äta kalopps... Aldrig igen.. Aldrig igen....!
får se om jag orkar dra ut ikväll annars blir det att sitta hemma och kolla på film och tjocka mig!
Längtar sjukt mycket till måndag också.. Kanske inte är försent iallafall..? 
Men ha det så bra så bloggar jag sen! :)

Oseriös men DC is tha shit.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0