Bäst!

Sjukt bra dag både i skolan och efter!
Började dagen hos Issan såklart ;) Plattade håret och sånt, drog ut till bussen och hann i tid, inte ofta det händer! :D Satt iallafall längstbak bara för att jag är kung på att få som jag vill!
Första lektionen var iallafall SO, Rolf gick igenom någon läxa haha sen hade vi nutidsfrågor, kunde såklart alla frågor! Rolf drog ut på tiden så slutade tre minuter senare... så fick små springa till hemkunskapen.
Jobbade med Issan, HAHA :D
Började med att hälla ut en massa mjöl på golvet och sparka under det under en bänk hahaha, sen tappade Issan potatisar på golvet längesen jag skratta så mycket... Sen kunde jag inte sätta på spisen, tack till Jesper, Lingan och Fanny som hjälpte mig varje gång jag stängde av den (som jag tydligen var proffs på..) :D Tyckte det var rätt duktigt att jag stod och kämpade med att koka morötter som jag inte ens tål halva lektionen.
Iallafall så är jag fortfarande jätte stolt över att jag inte brände ner  halva köket! :) Hade dock curry i första stekpannan så fick byta ut den hahaha. Resultatet av lektionen smakade lika illa som det såg ut... ;)
Tiden drogs över där också men kanske fem minuter, blä :(
Hade iallafall lunch, gjorde inte mycket, blev mobbad för min röst typ haha. Nemen satt och snackade med Oskar och Max typ.
Sen drog vi in och hämtade engelska sakerna sen sprang vi till lektionen typ haha.
Vi skulle skriva en fortsättning på en text, snällt mot mig som inte kan engelska över huvud taget, hade skrivit en mening när Issan skrivit en full A4a sida... Sen fick alla gå och så var det bara jag och Babu kvar i klassrummet, var nära på att få panik och då menar jag det haha! vi fick iallafall gå till sist och då åt Tea och jag frallor... 
Sen var jag med Casper, satt ute och han filmade typ och dansade otroligt fint ;) sen spelade han gitarr så kom det fram en kaxig liten unge och då hade jag sådär lagom kul, hahaha ;) 
Vi snackade iallafall med emil en stund sen gick vi in eftersom jag frös... Sen stack vi till turken, köpte en powerking åt Casper sen gick vi tillbaka en mycket längre väg eftersom Casper ville se på barn som lekte, dog. Haha så jävla lam!
Ajja, när de andra slutade så stack vi hem till Issan typ.
Pratade med Danne en stund sen var det meningen att vi skulle äta men jag fick använda maten som en dusch istället... [om ni kollar på bilderna nedaför så förstår ni nog vad jag menar..]
Fick byta om och lite sånt sen fixade vi oss sen drog vi ut, stack till konsum oså sen kom Emil :) Vi satt där bakom en låååång stund sen stack vi till krogen och åt.
Jag äter normalt.
Träffade Jens en stund och sen kom Kim.
Vi sprang iallafall omkring lite överallt och satt i trappan på tonår och frös som fan haha.
Kärlek till Kim! Så sjukt duktig på både gitarr och sång, höll på att börja gråta, så sjukt vackert!!
Fick iallafall skjuts hem av Emil, Taaaaaaaaaaaaaack!! :D Jätte snällt om du läser detta så ska du veta att du är bäst och snällast :D
Åt iallafall en massa potatis när jag kom hem och nu ligger jag i sängen och messar med Casper.
Hörs i morgon, pusshej!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0