Blä.

Hej! Berättar om dagen som vanligt nu då :)
Började med engelska, rätt chill, Issan och jag satt och sjöng falskt längstbak i klassrummet, mys! :D
Sen hade vi matte, lyssnade på musik med Tea, kladdade lite, fuskade HAHA, messade.. Ja... Allt annat än att räkna iallafall.. ;) 
Efter det hade vi svenska, eller alla andra hade det medas jag och Babu var i matsalen och torkade bord, HAHAHA fick hjälpa honom med handskarna ;) Vi torkade egentligen inte... Eller jo... Men inte så noga kanske... Iallafall så drog vi där ifrån efter typ fem-tio minuter, bäst! Mötte Tea så stack vi och sjöng... (a)
Sen snackade vi med Emil och hela hans klass typ HAHA nemen ah... ;) 
Sen drog vi till turken med Issan också, efter det drog vi bakom lägenheterna eller vad man ska säga, satt där en stund sen gick vi in i skolan.
Failade och kom försent till andra svenskalektionen, satt bara och läste, fick sluta fem minuter tidigare också haha ! :D
Slutade för dagen eftersom vi fick ledigt från spanskan och SOn :) 
Träffade Koffe också! Sjukt längesen så blev jätte glad :D Snackade en stund sen drog jag och Pontus ut till lägenheterna igen. Satt och snackade lite, rätt mys ändå :D Gulligt att han inte klarar av barnlås... ;) 
Sen gick vi ner till skolan igen.
Casper och jag stod och stirrade på varandra en stund bara för att jag glömde vad jag skulle säga... Good work... !
Sackade lite med Marven sen drog vi upp till hållplatsen och tog bussen hem. Eller till Issan då.
Vi åt hemma hos henne, kärlek till deras mat.
Sen stack vi ut efter en stund, gick omkring och frös.
satt bakom konsum och åt ostbågar en stund också. Sen snackade vi lite med Oscar och hade ostbåge-krig. HAHAHA gjorde ju fan ont :( 
Mamma hämtade iallafall upp oss, vi skjutsade hem Issan, sen drog vi in till stan.
Köpte en ny väska, ful som fan men ska ju bara ha den att ha idrottskläder i så det gör inget.
Fick sitta i bilen och vänta medans hon och Fian var inne på cittygross, satt där i över en timme, sega jävlar.
Sen drog vi till mcdonalds och köpte med oss sen åkte vi hem och åt.
Gick in i duschen, ringde Emil, ringde Tea, ringde Issan, ringde Tea, försökte ringa Danne men ringde farmor istället? HAHA :s
Och nu sitter jag och messar med Danne och är förbannad som aldrig förr ;) Han ska ångra vad han gjort och gör, tro mig.

Har också bestämt mig för att sluta med skiten.



Egopics in tha car jao ..!


Kommentarer
johanna

var de de oscar gjorde.. haha.

2012-09-05 @ 23:34:03
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0