Chill!

Hej! Kom hem för en stund sen :) 
Chilldag i skolan med ;) Började med spanska, arton rätt av tjugoen, var stolt över mig! Sen hade vi biologi, satt och  målade och pratade med Issan :D Efter det hade vi idrott... Eller alla andra hade... Issan och jag satt och åt godis och snackade med Oliver, mys ju! :D När Tea kom drog vi och pratade med någon random gubbe HAHAHA :s
Resten av lunchen var skit tråkig. Issan slog i huvudet så kom försent till matten, när Tea och Issan kom tillbaka satt Tea och jag i "grupprummet" och snackade, sjukt chill ;) 
Sista lektionen var svenska, målade på mina skor och pratade med Issan typ, rätt chill det med :) 
Stannade kvar i skolan när vi slutat.
Var med Emil och Viktor typ, sprang omkring och letade efter min mobil som Viktor hade haha, sen gömde jag och  Issan oss för Tea, gick ju sådär.
Tog bussen kvart över, drog hem till Issan och åt.
Messade lite med Danne, mys hihi :) Sen kom Emil så satt och bråkade om hans hjälm med Tea, gissa vem som vann? :D :D :D
Haha, sen lurade pappa ut mig så stack vi hem och åt världens äckligaste lasange! Blä :( 
Nu sitter jag i sängen och tänker, messar lite med Danne och lyssnar på musik :) 
I helgen blir det festa! :D Annars blir det typ tenhult och ekhagen haha ;) 
Bloggar senare i kväll eller imorgon :)











Kommentarer
Anonym

sluta kalla det ni gör för festa, seriöst... :)

2012-09-07 @ 13:04:59


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0