Detaljer

Dagen i detaljer nu då! Haha ;) 
Vaknade jätte tidigt, messade lite med Issan och Casper innan jag åt frukost.
Började fixa mig direkt efter frukosten typ, satt dock mest vid datorn haha, tror jag och datorn är magnetiska eller något..!
Iallafall så fick jag hjälpa alla i familjen med kläder, smink osv, tur det kanske HAHA ;) 
Vi drog en stund innan fem. Försenade som vanligt, min familj det!
Vi satt iallafall inne hos farmor och pratade lite, åt "snacks" och drack cola :D haha vi stack iallafall till "hemma" vid sju.
Fick ett bord då såklart, beställde entrecote med bakadpotatis [?] och vitlöks sky typ haha. Vi fick bröd som såg ut som muffins innan maten, jätte goda! Fick maten rätt snabbt faktiskt, smakade helt okej också som sagt ;) 
Sen skulle Fian och jag ha efterrätt, haha beställde choklad eller något... 
När vi var klara drog vi till farmor igen. Låg i hennes säng och messade typ, mys ju! :) Drog hem en stud efter elva så kom hem för en stund sen.
Nu sitter jag i sängen och kan inte sluta le, är så jävla lycklig så det finns inte! Gör ont i hela kroppen typ haha.



Kommentarer
Jennifer

Sv: hahahah aa :D

2012-09-23 @ 08:09:17
URL: http://mybigdream.blo.gg


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0