elfte & tolfte

Hej!
Bloggade ju inte igår så gör det nu.. ;) Började med "mentos tid" haha, gjorde inget speciellt, fick skit av Christian HAHA och fixade nya lösen till inloggningarna och lite så :)
Tror vi hade SO sen, och ni som har Rolf vet ju att man bara lyssnar när han maler på.
På matten lyssnade Tea och jag på musik oså.
Sen på biologin hade Issan och jag kul när vi klippte ut pilar haha, lätt roade ;) 
Sista lektionen var idrott, det var då jag gick vilse. Han gav mig "nivå två" och det var då allt började gå åt helvetet :s  Sprang omkring i skogen i en timma utan några framsteg, började regna som bara den också, så blev jätte lerigt på vägen, mys? Efter att jag har gått omring på en äng en rätt bra stund hittar jag Vivi och Amanda, så följer efter de och hittar "hem" haha.
Issan,Tea och jag drog till asex sen och bytte om där. Åt på McDonalds och jag skrek "hej Jonas" överdrivet högt över halva asex så skämde ut mig själv...
Iallafall så stack Tea sen och då fikade Issan och jag på espressohouse, längesen! Snackade om lite allt möjligt sen drog vi och köpte vitamindrickasak till mig :D
Vi drog nog hem efter det, tog bussen upp till ekhagen, väntade där i tio minuter sen drog vi hem, fick skjuts hemhem av mamma :) 
Städade på rummet och lite så sen drog Kalle och jag ut och tänkte, vi satt i gräset, kollade upp mot himlen och andades djupt.
Drog iallafall hem och duschade sen.
Somnade någon timme efter det och vaknade upp nästa morgon ;)
Stack till tandläkaren med Issan, var borta hela engelskan, yeah. Så började alltså dagen med matte, målade på min mobil mest... :) 
Sen hade vi nog svenska, hahaha så jävla go klass! 
Hände inget speciellt på lunchen, snackade med lite söta människor oså ;)
Efter lunchen var det ett till svenskapass, sjöng lite och kollade på youtube, mys! :D
Sen hade vi SO, träffade Pontus en stund innan och snackade, så kom lite försent men vad gör det? 
Kom försent till spanskan också, satt där i typ fem minuter sen drog alla konfamänniskor tjugo i tre.
Jag och Issan tänkte dra till Danne men nä :( sen ringde vi Casper men nä :( så då drog vi till rogberga till sist.
Vi klättrade och sprang omkring lite, sen kollade vi gravar och sånt. Tog några riktigt fina bilder också! Tycker iallafall jag, lägger bara upp en av de bästa orkar inte mer haha.
Sen gick vi in i kyrkan och drack festis haha :) efter en stund fick jag panik och stack hahaha :( mamma hämtade mig så åkte vi förbi krogen, sen åkte vi hem.
Åt och lite sånt sen drog jag ut med Kalle och andades igen, tänkte. Jag är här av någon anledning, det vet jag.
Nu sitter jag på golvet i rummet och messar med Emil.
Slänger in ett par bilder från igår och idag, sen säger jag gonatt, kommer inte blogga mer ikväll.




Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0