Gick...

Gick ut iallafall till sist! Träffade Oliver, Simon och Viktor på vägen ;) Små snackade lite, sen gick vi ner till Fanny, Vivi, Casper, Kim, Issan och Tea.
Kramkalas haha :s
Gjorde inte så mycket, lyssnade när Kim och Casper spelade gitarr, när issan och jag tröttnat stack vi iväg HAHA :D Gick omkring en stund, snackade om allt möjligt! Träffade Max en stund också :) 
Hade iallafall jätte mysigt haha :D Sen gick vi upp till skolan och mötte Oliver, Simon och Viktor igen, snackade lite med dem oså :) När Simon och Viktor stack gick Oliver, jag och Issan ner mot ica för att möta de andra, sprang omkring och sjöng och var allmänt störda haha.
Vi gick iallafall till stationen när alla var åter förenade ;) Träffade Sebbe där, kramkalas igen haha.
Gjorde inte mycket då heller, låg på marken och höll på att bli överkörda av sebbe typ haha...
När de andras tåg kom så blev det ännu ett kramkalas.
Sen började jag gå hem fast vände när pappa ringde och sa att farmor skulle hämta mig.
Gick alltså tillbaka till de andra och snackade sen ringde farmor och sa att hon åkt fel så fick gå upp till skolan sen åkte vi hem, tack till farmor som slösade sin bensin på mig, haha :D
Nu sitter jag iallafall med Katja i knät och äter ostbågar :) 




Kommentarer
Tea

Jag vill med ha ostbågar! :(

2012-09-15 @ 23:52:44
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0