Glad!

Hej! Drar till farmor vid fem, vet inte vad det är vi ska göra riktigt men det blir säkert jätte bra! :D Har ingen aning om vad jag ska ha på mig bara... Funderar på att ta på mig en gammal skjorta men ser överdrivet smal ut i den från sidan... :s Och nej, säger inte att det är fel att vara smalare än mig om det var någon av er som tog det på det sättet.
Ajja, vi får väl se vad jag tar helt enkelt, slänger in en bild sen om jag orkar!
Var nyss och tjatade på pappa om en tröja jag vill ha mer än något annat [när det gäller tröjor då alltså] och gissa vad? Han ska köpa den åt mig!! :D Är skiiiiiit glad haha :) 
Ska fixa mig nu så vi hörs senare!




Kommentarer
Tea

Bild på tröjan du vill ha och ska få!! <3

2012-09-22 @ 22:48:04
URL: http://Teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0