Godmorgon!

Hej! Sovit gott? ;) Det har jag iallafall!
sitter på rummet och ska snart städa haha, känner att det är det enda jag gör.. Brukar ju dock sluta med att jag fastnar vid datorn så städar inte så ofta som jag säger.. menmen ;) 
Är sjukt hes så låter som... Ingenting.. Kan knappt prata haha :( Hoppas det blir bättre när jag pratat en stund.
Börjar dagen med SO, sen har vi hemkunskap chill! :D Efter det har vi typ engelska eller något och sist fysik, usch!
Sen drar vi förmodligen hem till någon och äter eller något, fixar oss lite sen drar vi ut i tenhult, får se vad vi gör sen.
Ajja, bloggar mer sen! :) 


Kommentarer
johanna

sööööt! <3

2012-09-21 @ 08:28:03
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0