hosthost

Åh, har satt något i halsen och kan inte sluta hosta! :( Men iallafall så sitter jag på rummet och plattar håret, vaknade vid fem och kunde inte somna om! :( Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig också, haha hatar att inte veta ... 
Är inte alls taggad till skolan heller! Börjar med bild, sen idrott och då tror dom att jag ska åka skridskor DRÖM&GLÖM! Sen är det lunch och efter det so, sen måste jag plågas med spanska och tillsist har vi musik eller elevensval, beror på vad man vill kalla det. Usch :( Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Casper tjatade om något igår haha ;) Men vi får väl se helt enkelt :)
Har inget mer att skriva så uppdaterar senare!




Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0