Kärlek!

Åh, älskar när saker löser sig och blir bra igen :D
Iallafall så var det en rätt så mysig dag ;) Stack ut vid nio, mötte Emil, snackade lite med han och nu är allt jätte bra igen! Max kom förbi så pratade lite med han med, eller ah, typ haha ;) Tog bussen tjugo över och drog till ekhagen.
Mötte Danne två meter utanför hans hus, haha onödig.
Vi satt iallafall i hans soffa, kollade på tv typ? Sen skulle vi spela fifa men det blev inte så av någon anledning haha, då kollade vi på jockiboi iställlet sen satt vi ute en stund :) Blev utelåst också, dock inte alls förvånad... ;) 
Sen kollade vi busstider eftersom jag kollat fel buss, good work! Nästa buss gick iallafall inte förens 22:33 så då trollade Danne med kort. Tog en stund innan jag fatta hur han gjorde men iallafall wow hihi :) Bråk i telefonen mitt i allt också.
Tack till Filip också som typ skulle komma och hämta mig... kanske haha :D
När trolleriet var slut drog vi ut och började gå mot bussen då.
Hann typ precis... Eller bussen var sen.. Om den inte skulle vart det skulle vi hunnit precis... ;) 
Snabb hejdå kram sen drog jag till Tea, snackade lite hemma hos henne sen hämtade mamma mig så fick jag ännu en gång höra hur misslyckad jag var, men nah, bryr mig inte längre :) 
Nu sitter jag på rummet och är hungrig som fan! :( Men ajja, gonatt sötisar! 




Kommentarer
johanna

va söööt! <3

2012-09-09 @ 09:50:16
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0