Lyckligare än lyckligast

Hej! Dagen var bäst men också sämst!
Började med bild, blev inte sur denna gången haha! Målade svampar... 
Sen drog vi till kinnarps, var dock inte med, hade Johan som lärare, stressad! HAHA. Efter idrotten hade vi lunch, brännde upp ett troll, bråkade, osv. Jag och Tea var med Pontan och Rasmus en stund också. Tack till dom, sjukt schyssta! Kom dock lite sent till SOn, gjorde inget viktigt ändå, snackade om fängelsen sen kolla vi på film, rätt chill ändå! Sen hade vi spanska, mådde så jävla dåligt!! Fick dock gå i mitten av lektionen och när vi kom tillbaka var det bara tio minuter kvar och då gick vi bara igenom en uppgift.
Sista lektionen var elevensval då... Hade vikarie... Onödigaste lektionen på länge! Åkte på rumpan ner för en trappa, tjatade om att jag ville hem, låtsades att jag kunde spela gitarr, snackade, spelade triangel med Issan, sjöng "utan dina andetag" ett X antal gånger... Alltså gjorde jag sånt jag kunde gjort hemma.
Efter skolan drog jag och Casper hem till honom, sälskap av Elma haha :) 
Hos Casper spelade vi gitarr typ... Eller ja, han då ;) När Bea kom hem lärde jag mig att sy, haha för söt! Spelade gitarr med henne också medans Casper åt. När han kom tillbaka blev jag kittlad såklart... Och sen vet jag inte riktigt vad som hände, haha mer gitarr spelande typ? Iallafall så låg vi och kollade på Family guy och Simpsons senare, missade en buss också som vanligt haha.
Åkte iallafall hem 20:49, hoppade av vid konsum och träffade Tea, Emil, Tim och Kim. Hände inte ett skit där haha.
Mamma hämtade mig en stund senare så drog vi hem och åt.
Snackade nyss med Tea också, om dagen oså. Messar med Casper också haha ;) 
Ska snart sova tror jag så vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0