Lycklig.

Kort om dagen nu då!
Mötte Casper vid stationen, han fick vänta en rätt bra stund som vanligt.. :s Vi sa ju såklart hej och så då sen stack vi till lekparken för att han skulle "volta". Efter att han klättrat omkring en stund kom Tea.
Satt och pratade lite sen gungade dom en stund och sen kom Issan och Fille :D snackade lite, kramades och jag vet inte vad haha. Fille stack efter bara en stund och då drog vi andra till konsum tror jag ? Satt på elskåpet sen kom Ocea, Emil och Fille förbi en stund :) Men de drog rätt snabbt haha ;) Vi andra stack upp till skolan och åkte linbana typ, eller ah... Casper gjorde det... Sen kom Arvid :D Trodde jag skulle dö där ett tag... Så dryg!
Sen kom Emil,  Fille och Ocea förbi igen haha :) Då drog vi ner till ica så köpte Emil x-ray till Arvid och Issan. Gick ner i lekparken sen igen.
Satt inne i det lilla huset med Arvid och Casper, hahaha! :) 
Fick jaga Oscar en stud också... (Haha, vet inte om han stavar med C eller K, så ni som vet får inte mobbas om jag skriver fel...).
Haha hände inte mycket mer egentligen... Allt folk försvan så då drog Casper, jag och Tea till konsum för att panta.
Kan berätta att jag är lycklig också.. Otroligt lycklig... 
Iallafall så satt vi på lådan nedanför elskåpet. Vi frös, kramades, skrattade och pratade.
När Tea drog gick Casper och jag till busshållplatsen, väntade på hans buss, sa hejdå sen träffade jag Issan och Emil som vart borta hela dagen typ.. :s Sen stack jag hem iallafall, duschade och åt.
Och nu ska jag faktiskt sova  så pusshej! :)






Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0