nu...

Nu var myskvällen slut HAHA :) De andra la sig nyss så är uppe själv. sitter i sängen och messar med Casper och Danne.
Berättar lite om eftermiddagen nu iallafall eftersom jag inte har något bättre för mig.
Mötte Issan nere vid ica, vi mötte Tea också DESPERAT! haha :)
Stack rätt snabbt och då gick vi omkring och snackade om allt möjligt. Träffade mamma vid ica när vi var inne och köpte cola och godis, fick lite pengar oså... :) Satte oss iallafall på muren vid ica, pratade lite till... Sen stack vi och träffade Tea igen. Sen drog hon till forserum... Och då träffade jag och Issan Fille :) Små pratade lite sen drog Issan     och jag upp till skolan och lekte :D Sen kom det en massa små tjejer och då var jag snäll att gå bort så de kunde leka där. Och då blev Issan och jag kallade lite saker... Det är fan sjukt att sånna småungar kan svära och skrika så sjukt mycket..! Vi stack där ifrån iallafall, tur det eftersom jag var på väg att bli skit förbannad.
Träffade Ocea, Ellen och Fille i typ två sekunder sen hämtade Jan upp oss och skjutsade hem mig.
Åt klockan nio, bara en timme sent ... :) ... Kollade iallafall på film efter maten, rätt mys faktiskt :D
Och nu ligger jag isänge och messar med Danne och Casper som sagt.
Har sjukt ont i magen med, ångrar allt, vill börja om sjuan då mitt liv började ? Haha.

Och ni vet ju hur seriösa mina bilder är ... ;) 




Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0