Självförtroende

Och nu är självförtroendet nere på noll igen! Helvete.

Ajja, hej på er! Dagen var inte alls bra... Usch! Fick dock inte speciellt mycket skit på mentorstiden :) på SOn kollade vi klart på filmen, badass som hade på mobilen också ju! Haha, sen skrev jag på någon berättelse.
Efter det hade vi matte tror jag, duktigt av Malin att tror att några kunde jobba medans hon pratade..!
Sen hade vi iallafall lunch, stod och snackade lite i cafét typ, sen vet jag inte riktigt vad...
När biologin började mådde Issan skit dåligt så var snäll och satt med henne tills hon skulle må bättre, och vad får man för det? -Jo, ett samtal från mamma efter skolan där hon säger att Malin sagt att jag skolkat. Skulle jag bara lämnat henne där då eller? 
Vi satte oss i cafét med Johan och Max en stund, mys ju! hahaha lekte kurragömma...
Satte oss iallafall och pratade om hur jävla lycklig jag var och hur underbart livet va ute vid busshållplatsen. Sen kom Emil och snackade, kompisar igen! :D Sen gick vi in och satte oss, snackade med lite männsikor oså :) Sen stack Issan och jag till idrotten, väntade där på Tea en stund, när hon kom bytte vi om.
Fick besök av killarna också, hahaha...? Iallafall så hade vi volleyboll på idrotten.. Aldrig igen..! Då jag började må skit, alla klagade hela jävla tiden och då sjönk självförtroendet helt.
Drog hem till Tea sen, mys med popcorn, bullar, kex och mackor haha ;)
sen stack vi ut och träffade Kim på stationen, satt och tänkte medans de andra snackade, haha var helt fast i mina tankar... Iallafall så kom Tim en stund senare. Haha han väntade på att tåget skulle åka så han kunde gå över men då kom det ett till tåg så då tog han trappan och då åkte tågen, dog lite då hahaha :) 
Sen kom Issan och Emil och en stund senare drog jag hem.
Har packat lite oså till imorgon, bad på morgonen och spring på eftermiddagen, blä :( Men har dock bestämmt att komma i mål innan 40 minuter, haha önska mig lycka till? :D
Bloggar sen eller imorgon, orkar inte mer nu... Gör ont i hela kroppen, det smset jag fick gjorde knappast hela saken bättre, fuck my life..


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0