Smart...

Känner mig jätte smart som drog ut och träffade Tea, ännu ondare i halsen nu haha :( 
Aja, kom hem runt halv tio, snackade med Tea en bra stund faktiskt, haha.
ska nog ta och sova snart, blir ingen skola i morgon heller, har ingen lust att gå på fredag heller men måste annars får jag förmodligen inte vara ute på kvällen vilket är ett måste! ;) 
Måste ju snacka med en del personer också... Vill verkligen att allt ska fixas och bli som innan haha :( Så hoppas på det bästa! Hjälp mig hålla tummarna? :D
Tänkte svara på frågorna i en video, får se om jag orkar imorgon annars får ni svaren på lördag... Men är som sagt inte försent att fråga ;) Svaren kanske kommer på söndag nu när jag tänker efter haha, ska ut på lördagen.. Menmen, vi får väl se när svaren kommer helt enkelt haha ;)
Ska säga godnatt till emil och sen ska jag lägga mig så vi hörs imorgon!


Kommentarer
Mia

Håller tummarna, lilla Ella.

2012-09-20 @ 09:45:10


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0