Stolt!

Hej! Dagen började rätt bra faktiskt :) Träffades i klassrummet först och pratade lite sen drog vi upp till maten eftersom vi skulle äta frukost där, åt dock inget.
Sen stack vi till rektorn och försökte byta mitt busskort men nej. Då tog vi bussen till badet. 
Simmade tvåhundra meter, trodde jag skulle dö haha. sen stack vi iallafall till "äventyrsbadet" jag och Issan blev dränkta av adil och robin typ... Ajja, fick en jävla massa kallsupar också, good work! ;) 
Gick upp rätt tidigt så vi skulle hinna fixa oss.
När vi var klara drog vi till McDonalds, åt där sen köpte vi godis och vitaminsak.
Sen tog vi bussen till sjön. 
Uppvärmningen var jätte rolig :D Dansade med Issan mest ;) 
Ajja, sen sprang vi iväg och tro det eller ej men kom i mål innan 40 minuter!! :D Sjukt stolt! Kunde sprungit snabbare eller så men fick svårt att andas pga pollen eller något :( 
Jag och Tea satt iallafall kvar på marken i nästan 45 minuter när de andra gått, skit blöta sen! haha, inte så konstigt kanske..? Mamma hämtade iallafall upp oss så drog vi till McDonalds igen haha.
Sen lämnade vi Tea, drog hem och åt. Hoppade in i duschen en snabbis också. sen ringde Emil så snackade lite med honom och nu är allt ett helvete igen, HAHA.
Till er där ute som läser detta, hata mig om ni vill, jag orkar inte bry mig ett skit längre, ska börja lägga ner energin på de jag älskar istället.
Min tröja kom idag också *happyface* :D
Bloggar mer sen, ska hänga upp handduken oså nu...!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0