Tillbaka?

Nu är gammla designen tillbaka, skillnaden är att headern är utbytt, vilket den snart ska bli igen så fort jag fixat nya bilder ;) 
Dagen var iallafall inte som planerad...
Håltimma på bilden, fast sen kom Johan och då hade inte de andra de men vi hade ju stuckit för längesen .. så ja... :s På vår egna lilla håltimma träffade vi Pontus, satt och sackade med honom en stund sen kom Pontan, räddaren i nöden fan :o  Taaaaaaaaaack till han iallafall :D
Sen hade vi idrott nere vid asex-skogen, orientering, sprang omkring med Tea i skogen SÅ SJUKT JOBBIGT! Vi var faktiskt bland de första med att vara klara, duktiga :) Vi drog tillbaka till skolan, plattade mitt hår, möblerade om i omklädningsrummet och lite sånt.
Efter lunchen/ombytet (...) hade vi SO, gjorde som vanligt ingenting, lyssnade bara liksom.
Sen hade vi spanska, chill! :D Satt vid Issan, snackade och skrattade mest men fick också en hel del gjort (ja, seriöst.) ! Riktigt bra spanskalektion :D
Sen hade vi musik, eller elevensval då, sjöng julsånger, alldeles för höga toner så tyckte det var bättre att jag höll käft :s
Efter skolan drog jag och Issan till stan, hämtade ut hennes IDkort, åt på McDonalds och sen köpte hon en jävla massa saker haha :o Fusk :( 
Pappa hämtade iallafall upp mig så drog vi hem och åt äckligt kött och äckliga pommes.
Mys med Tobbe efter det!
Sen fixade jag med designen och nu ligger jag som vanligt och messar i sängen ;) 

Ses imorgon, måste sova nu!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0