Trevlig kväll!

Tänkte skriva "mys" som rubrik men känner att jag använder ordet lite för ofta haha :s
Drog iallafall ut igen sen. Casper ringde och hade ändå inget bättre för mig.
Skulle möta Tea, Casper, Kim och Danne vid stationen men de var inte där och orkade inte vänta så ringde till Issan och tvingade henne gå ut :) Men hon behövde byta om så satte mig på mitt och Issans egna lilla ställe och väntade en stund, sen mötte jag henne vid hobby. Kramis! 
Vi gick till ica där de andra var, snackade om allt på vägen dit! Saknat henne!
Kramkalas vid ica iallafall sen stod vi i en ring och dansade, lamt. Och två sekunder senare skulle Danne tvunget gå till busshållplatsen? Haha. Red på ryggar dit, yey :D
Satt iallafall där och tråkade, lyssnade på musik, spelade gitarr osv. Dannes buss kom vid 19:19 tror jag, var meningen att de andra två skulle följa med men dom stannade ! :) 
Vi satt iallafall kvar där, jag och Issan bråkade om bänken med Casper en stund sen la vi oss ner på marken istället, mys! :) 
Sen drog Casper av min tröja... [min tubtopp alltså och ja, jag hade en tröja över haha] Sen var jag Issans och Caspers bebis, lite gulligt att Issan gått omkring och sagt att hon "fortfarande var öm", if you know what i mean? ;) [hon pratade ju dock om sin hårbotten men shy!]
Ajja, sen blev det bråk om vems knä jag skulle sitta i... Casper vann.. HAHA ne bra skoja dom bråkade inte, tyvärr... :( 
Ajja, satt iallafall i hans knä och spelade gitarr, jag äger ju! :D Kims och Caspers buss kom 20:24, försenad :D Sa hejdå oså sen stack Tea också hem.
Issan och jag satte oss vid ica och pratade lite sen stack vi också hem.
Hoppade in i duschen och nu sitter jag i sängen och messar med Emil, Casper och Danne, azum ju! ;) 
Ska strax sova så får väl säga godnatt till er och till mina mess-kompisar.
Godnatt ses imorgon! ;) 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0