Grattis bitch

Idag fyller Tea år. Bara så ni vet. Därför tänker jag skriva en söt liten text till henne nu hahaha.
Vi började i samma klass i fyran tror jag, aldrig vart med om någon så jobbig, var skit irriterad hela tiden, vi bråkade rätt ofta, eller jag bråkade med henne rätt ofta. Men nu när jag känner henne är hon väl helt okej ändå, visst hon irriterar mig fortfarande ibland men det gör så gott som alla.
Vi har vart med om mycket men ändå inget... Alla dagar på ekhagen, alla fredagar, alla dagar nere i stan, alla kvällar, alla tråkiga dagar i tenhult, alla bråk, alla störda och efterblivna saker vi smsar om, alla efterblivna saker vi gör, ah, livet är rätt bra när du är med.
Vi kommer förmodligen bråka flera gånger i framtiden men det löser väl sig som vanligt!
Kung på att skriva gulliga texter eller? Hahaha fan vad taskig jag är... Ibland.
Ajja, du vet att jag älskar dig vad jag än säger eller skriver, puss och kram!



Kommentarer
Tea

Aw tack sötis! Älskar dig med, puss&kram <3

2013-04-05 @ 14:43:54
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0