Ingen fredag utan bråk, eller?

Hahaha alltid, bråk här och där men helt ärligt bryr jag mig inte. Folk kanske tycker jag är falsk eller något men okej, då får ni tycka det.
Var hemma hos Tea först, satt och snackade lite fast ändå inte, sökte igenom alla och letade efter min mobil som dom självklart skulle ta och låsa i en timma, söta. Sen blev det ju bråk såklart, ingen fredag utan bråk, eller?
Blev skit sur och stack hem till issan, klagade lite sen följde de andra efter, gick ner i källaren och blev utslängda typ hahaha..
Sen sprang alla omkring och skulle hålla på, drog till tonår, väntade med caspian och Didrik på caspians buss sen gick vi tillbaka till de andra, de skulle göra annat så drog hem, orkade inte springa omkring haha.
Fredagen var helt okej ändå, enligt mig iallafall :)
Söt bild på mig får ni med, puss



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0