"Jag älskar dig"

Jag älskar dig.
Du kan lita på mig.
Jag kommer alltid finnas här.
Det stannar mellan dig och mig.
Du är den jag lever för.
Utan dig är jag inget.
Kommer aldrig lämna dig.

Yeah bitches, vi har alla sagt det någon gång och menat det motsatta. Kan inte finnas en så ärlig person som kan mena allt de säger. Men när det upprepas gång på gång, man ger folk nya chanser, de berättar hur mycket du betyder, veckan senare är h*n samma äckel som innan, så orkar man ju inte mer hahaha. Och att alla saker man säger till någon vet hela skolan dagen efter, det är ju bara patetiskt, en del saker kan knappast ens vara roliga att sprida runt? Haha.
Alla gör misstag men efter sjuttioelfte gången är det väl fan nog ändå?
Puss och kram :)



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0