Fredag! <3

Bäst dag igår, drog till Tea efter skolan och åt. Gick ut och mötte Fadi och marven lite senare, satt på Teas rum en stund sen drog vi ut och mötte Didrik. Marven försökte elda upp mitt hår på vägen ut också... Luktade lagom gott med bränt hår sen haha ;)
Satt iallafall på Teas rum sen åt alla haha... Gick in på Teas rum igen sen, dansade lite och så hahaha ;)
Adil och Viktor kom också efter en stund, dansade lite till, blev kittlad som fan också haha :( marven bröt min näsa ett x antal gånger och Didrik slängde in mig i en vägg så min fot är svullen nu haha, tror jag har en bula i bakhuvudet också från när jag slog i huvudet i golvet .
Menmen skit samma, bäst fredag i vilket fall, älskar de alla ;)



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0