Idag

Drog ju som sagt in till stan innan, mötte oliver på McDonalds, snackade lite oså sen drog vi till hm och köpte nya underkläder till mig.
Efter det stack vi hem till honom sen tog jag trean där ifrån, bytte till tvåan, hoppade av på ekhagen och mötte Emil och Jonathan. Satt i en trappuppgång och Jonathan läste upp gamla skämt typ haha... Drog till Lidl efter en stund och mötte Anton, drog ner till burger king och blev fotomodell... Stack tillbaka till Lidl sen iallafall, satt på en bänk typ...
Lekte fulla på väg till bussen sen drog Anton och Jonathan.
Stod alltså och väntade på bussen med Emil, vill ni veta en sak? Jag kommer sakna honom hur jävla mycket som helst... Men så kan det va haha...
Var iallafall hemma ungefär halv tio tror jag, åt en semla bara för att man ska göra det i dag, åt popcorn med fian och Tobbe utan film och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, rätt bra dag ändå faktiskt ;)



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0