Idag

Drog in till skolan innan, mötte Fadi Elias issan och Tea, tog kort på en gunga sen drog vi in till idrotten och sen drog vi in till skolan, spelade lite kort med marven Jesper Christoffer issan och Tea.
Sen drog issan och jag och mötte Emil och Danne snackade lite med dom och så... Haha sen mötte jag marven drog ut en stund.
Issan och jag hade tänkt ta en buss kvart i två, satt och väntade till klockan två sen drog vi in till skolan och ringde jlt och då säger de att bussen åkte förbi där 13:52, kul eftersom vi stod där då och hade väntar i tio minuter redan haha, jävla jlt -.-
Tog en senare buss med Tea, vi hoppade av vid centrum så hämtade mamma oss, drog hem till mig och kollade på tv sen stack vi till stationen och mötte Fadi marven och Erwin drog hem vid sju, duschade och åt och nu ska jag snart plugga :(
Längre inlägg än väntat haha men ajja vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0