Så kan det gå

Hej, sitter i soffan och väntar på mat.
Drog ju som sagt tidigare till skolan idag, mötte Didrik, snackade lite och så, mötte issan sen drog jag till svensk-engelskan eftersom jag inte tänker gå på spanskan mer hahaha usch.
Sen hade vi typ biologi, satt och snackade med issan bara vilket jag gjorde på matten också.
Hade svenska prov idag, gick nog rätt okej faktiskt.. Hoppas jag :)
På lunchen drog vi ut med Didrik, marven och yousuf sen satt vi och spelade kort med några, jag och marven vann nästan ;)
Drog tidigare från so:n och snackade med Pia.
Drog ut med marven och Didrik sen stack issan och jag till stan, mötte Filip och oliver, de stack rätt snabbt så då drog vi till espresso house sen stack vi hem till mig en stund... Rolig dag typ... Haha ajja, så kan det gå ;)



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0