Svar på kommentar

fast just det där med att lägga upp lättklädda bilder när man är exempelvis 12-16 år är ju inget man borde va stolt över. Och jo det är skillnad på underkläder och badkläder, underkläder är mer privat och kan va i spets eller transparenta (genomskinliga), sånt som man borde vilja att bara ens pojkvän ska se. Modeller har det som jobb att visa upp underkläder och det är inget fel med det. Men det jag vill komma fram till är att ja, det är extremt horigt att lägga upp lättklädda bilder på internet där miljontals människor kan se det när man är minderårig.

Svar: för det första, varför inte skriva ditt namn? Bara undrar.
För det andra då, nej, jag menade inte att man skulle vara stolt över att man lagt upp bilder på sig, men jag tycker det är modigt, de litar på sig själva, de är stolta över sin kropp och vågar visa det.
Har många underkläder som inte har en endaste liten spets bit på sig ;)
Horigt, det är horigt att sitta på gatan och sälja sig själv för pengar, inte att våga visa upp sin kropp hahaha, men vill du uttrycka det så så gör det :) var min åsikt påstod inte att det var rätt, puss :)



Kommentarer
Anonym

bara så du vet så var det ingen "hatkommentar". Men du sa din åsikt och jag ville säga min, förlåt om jag råkade uttrycka mig lite otrevligt. Och sen behöver du ju inte försvara din åsikt bara för att vi tycker olika

2013-02-17 @ 02:25:24


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0