Svar på kommentar

Du dissar Didrik och Caspian bara för att Emil kommit till baka till skolan . Inte alls coolt bara falskt

Svar: om du ville veta det så är de dom som är sura, vad ska jag göra? Så fort man snackar med dom får man oftast inte ens riktiga svar, de vill inte ha något med mig att göra säger de ju? Skulle aldrig dissa dom för någon, haha alltså ingen verkar fatta att jag verkligen älskar de som kompisar, om det nu är så att du tycker jag är för mycket med Emil kan jag säga dig att jag har precis lika mycket tid för dem.
Jag har försökt. Men vem vill vara med "tenhults tönt" kan man ju också undra.
Det är inte coolt att dissa nej haha men det var inte jag som dissade från början? Eller? Och om det nu är så att caspian och Didrik tycker det får de väl säga det till mig så kan vi snacka om det, inget mer med det eller?
Tror dock inte de vill snacka med mig över huvud taget, kanske är det för Emil, kanske för jag är töntig, kanske för att de inte har lust, kanske sen nyår, jag vet faktiskt inte. Men om de har lust får de välkomna fram och snacka då, hade inte tänkt bita dem liksom.
Sen får du gärna skriva vem du är och hur du har fått reda på det här eller låtsas få reda på det för jag vet ju som sagt inte själv, puss och kram! :)
Och förlåt till caspian som blev nämnd i min blogg fast han inte vill, men blev tvungen att svara på detta...



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0