Dagen!

Hej! Förlåt för sämst uppdatering men har haft fullt upp faktiskt. Drog in till stan och åt med issan direkt efter skolan, sen skjutsade jan mig till skolan igen där jag mötte Emil och elmir(tror jag, så sjukt lik sin bror!!) haha iallafall så stod vi och snackade lite, gjorde faktiskt inget speciellt, snackade ännu mer, Emil kaxade mot Elmirs hund typ haha, ringde till caspian några gånger också... Mia hämtade iallafall upp mig vid skolan så åkte vi hem till Tea och satt i hennes säng och hade tråkigt. Drog ut efter en stund, regnade som fan dock så gick in igen :( mamma hämtade mig efter ett tag så drog vi hem. Har fått sms som fått mig börja gråta, är så jävla lycklig och hoppas jag fortsätter med det... Aja godnatt! Hör av mig imorgon!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0