Det är bra att jag finns!

Det är bra att jag finns, så folk kan nämna mitt namn och berätta hur jävla misslyckad jag är.
Det är bra att min syster finns, så att folk kan nämna hennes namn när de vill ha ett bra exempel.
Det är bra att jag finns när folk vill ha ett exempel på någon riktigt omogen.
Det är bra att min syster finns när folk vill ha ett exempel på någon mogen person.
Det är bra att jag finns så att någon kan misslyckas.
Det är bra att min syster finns så någon kan lyckas.
Det är bra att jag finns så att folk har någon att klaga på.
Det är bra att min syster finns så folk har någon att beröma.
Det är bra att jag finns om någon vill ha exempel på någon med dålig humor.
Det är bra att min syster finns så ni alla får lite skratt i vardagen.
Det är bra att jag finns så att folk kan anklaga mig för saker.
Det är bra att min syster finns så folk har bevis på att änglar finns.
Det är bra att jag finns för då kommer det finnas fler arbetslösa i framtiden.
Det är bra att min syster finns för då finns det fler miljonärer i framtiden.
Det är bra att jag finns så soc har någon att snacka med.
Det är bra att min syster finns så att politiker har någon att prata med i framtiden.
Det är bra att jag finns så att pappa ska få känna att jag verkligen är riktigt misslyckad.
Det är bra att min syster finns för då behöver pappa inte känna sig lika misslyckad längre.
Det är jävla dåligt att jag finns.
Det är jävla bra att min syster finns.

Men då kan vi väl säga såhär, ge Fian en jävla massa uppmärksamhet och skit i mig som ändå inte kommer lyckas, bra va?! Tycker jag iallafall. 
Tänker inte ta någons skit längre, speciellt inte pappas.
Duger jag inte? Skit i mig då, låt mig leva mitt liv och håll käften.


Kommentarer
Tea

Ring mig, finns för dig älskling <3

2013-01-19 @ 20:42:16
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0