Förlåt!

Hej och förlåt för sämst uppdatering haha :( har inte haft tid helt enkelt...
Började dagen med mentorstid, fyllde i något och satt och snackade typ.
Sen hade vi so, skit jobbigt, och Rolf var nog inte speciellt glad idag tror jag inte... Men iallafall, vi snackade om typ hitler tror jag haha :s
Sen hade vi rast, satt och snackade med Emil och Danne typ och efter det hade vi matte, hur segt som helst!
På lunchen träffade vi Danne och Emil igen stod och snackade lite oså, sen drog issan och Tea till turken och Danne sprang iväg... Efter det hade vi biologi, snackade om abort och kollade på film, världens gulligaste stod utanför klassrummet och gjorde lektionen mycket bättre också!
Hade idrott sist, bad igen, var inte med, messade lite och snackade med Fanny istället :)
Sen drog issan jag och Tea in till stan, köpte en bh som jag glömde i issans väska, sen drog vi till rese och tog bussen hem.
Nu sitter jag och messar lite med de få sociala människor som finns ;)



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0