Frågor och svar bara för att jag behövde göra något medans min mobil ladda.


Du under 2012..
Har du gråtit? - Ja..
Har du skrattat? - Yes 
Har du sovit i tält? - Nej haha
Har du sovit under bar himmel? - Tror jag somnade en stund när jag solade? ;) 
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - Ja
Har du varit på Kneipbyn? - Vad fan är det? hahaha
Har du varit i en annan stad? - Yes1
Har du bott hemma? - Hemma är ju där man bor, så ja?  


Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? - Ja 
Har en vän sökt tröst hos dig? - Jag antar det?
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja..
Har du sovit över hos en vän? - Klart 
Har du varit kär i en vän? - Tyvärr...
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja, men har väl förlorat de flesta haha -.-


När har du som mest..
Gråtit under 2012? - När Caspian och jag bråkade fast vi inte gjorde det för han bara skojade,  bort slösade tårar! Eller så var det när Casper och jag bråkade i sommras hela tiden... Ajja.
Skrattat under 2012? - Skrattar hur mycket som helst så gott som varje dag ;)

Denna månad:
Har du varit kär? - Nja, inte direkt... Gillat någon, men inte kär...
Har du kysst någon? - Nej
Har du pussat någon? Haha ja 
Har du kramat någon? Nej du vet :) :) :)  
Har du skrattat? - Klart!
Har du gråtit? - Hahaha ja, bort slösade tårar, skulle vara stark men nä.
Har du varit glad? - ja?
Har du varit ledsen? - Ja!


När...
Grät du senast? - Måndag, alltså nyårsafton
skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - en stund sen
Lyssnade du på musik senast? - Lyssnar på musik just nu!



Vem..
Kramade du senast? - Issan
Pratade du i telefon med senast? - Pappa
Fick du sms av senast? - Tea
Kommer du ifrån? - What? hahaha


Dig..
Heter? - Ella
Hur gammal är du? - Fjorton
När fyller du år? - sjuttonde november
Tycker du om någon just nu? - Håller på att försöka glömma honom just nu så nej... haha ...
Jag samlar på? - Sammlar inte på något
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Issan eller Tea... Fast tar det mesta över sms
Vilken tid gick du upp idag? - två? haha
Har du sovit i din egna säng inatt? - Nej
Har du sovit ensam inatt? - Nej
Har du strumpor på dig nu? - Har ALLTID strumpor på mig (förutom om jag badar eller duschar då...)
Hur svarar du i telefon? - "vad vill du?"
Vad ska du göra ikväll? - Umgås med mina vänner
Vad ska du göra imorgon?- Ingen aning 
Vad vill du bli när du blir stor? - Polis
Var vill du bo när du blir stor? - Ekhagen hahaha, ja, ekhagen är mitt allt om ni inte fattat det ;)
Är det okej att gråta?- Ja?

Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren!!!!!!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppa... Nejmen jag vet inte? Skrika av lycka? haha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Alltså nej.. Fast jo... Fast nej.. ahhaha.. :s
Vill du gifta dig? - Kanske... 
Vill du ha barn? - NEJ!
Solar du ofta? - Nä?
Är du bra på att laga mat? - Otroligt! .... 
Gillar du att dansa? - Nej
Hur vig är du? - Inget

vilken är din favoritglass? - ingen aning :o
Tror du på ett liv efter döden? -Jag vill tror det men tror inte på det..
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska! ;)
vilken ögonfärg har du? - Blå, grå gröna...? 
Vilka hårfärger har du haft? - ljus brunt, mörk brunt, choklad brunt, rött, nästan blont, oranget, svart haha.
Är du beroende av något? - Mobilen typ........
Brukar du bädda sängen? - Onödigaste som finns!
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Nej
Vad var det senaste du sa? - "tjo bitches"
Saknar du någon nu? - Ja... 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0