"Full"

Ringer hem till mina föräldrar och säger att jag var full i fredags, har du några bevis? -NEJ DET HAR DU INTE.
Var ett jävla tjat om vad jag gör och inte, vad jag får göra och vad jag inte får göra. Jag bryr mig inte om du ringer till mina föräldrar och säger att jag var full eftersom jag inte var det.
Var jag full för att jag låg på marken eller? Är det därför du tror att du har rätt att ringa till mina föräldrar och säga falska saker? Sen säger du att du har bevis, du får gärna berätta för mig vad bevisen är, har du fotat när jag drack kanske? Eller antog du det bara eftersom en nattvandrare sa till dig att jag var full? Eller var det någon av mina kompisar som sa det kanske?
Nej, ring inte omkring och berätta falska saker, okej?



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0