Hemma

Hemma nu, fick skjuts hem av Mia.
Kvällen blev inte lika lam som jag trodde faktiskt haha, fortfarande lam men ändå inte ;)
Drog hem till issan efter skolan och åt och efter en timma kom marven och Fadi. Drog ut efter en stund och stack ner till centrum, mötte adil sen gick vi in på tonår en stund.
Mötte Elias och yousuf efter en stund. Drog till en trappuppgång där marven och jag blev lämnade helt ensamma haha :( satt där en stund och snackade lite med en tant sen mötte vi Elias Tea och adil utanför.
Sen drog vi till tonår igen och satt där och tråkade. Issan och jag stack till Konsum efter en stund och hyrde film.
Nu ska jag snart äta och ringa Tea sen antar jag att jag kollar på filmen haha ;) ha det bra iallafall! :)



Kommentarer
Tea

Sööööt <3

2013-01-19 @ 17:57:01
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0