hundra frågor!


personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Ella Sofia Katarina Berggren
2. Vad är klockan just nu? - 08:54
3. längd? - runt 170
4. vikt? - 48.7
5. smeknamn? - Har inget
6. vart bor du? - Tenhult tyvärr.
7. vad gör du på fritiden? - Umgås med mina underbara vänner 
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jag vet inte? haha
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Längden.
10. vad är du mest nöjd med? - Håret tror jag, vill dock ha brunt hår igen hahaha
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - 
12. vad vill du jobba som äldre? - Polis, haha fast mer åt mordutredarhållet ;)
13. hårfärg? - Svart tyvärr. Naturligt är dock brunt.
14. ögonfärg? -Grön blå grå höhö
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Ni vet förmodligen redan men jag blir arg hur lätt som helst, och när jag är arg kan jag verkligen vara arg...
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Kan kan jag väl haha? 
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Rätt mycket
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Fattar inte riktigt...
19. någon vana? - Hahaha alltid kolla mobilen när jag lägger mig och vaknar? Typ allas vana ;) 
20. berätta något som du nyss lärt dig? - att inte bli arg för saker någon inte kan hjälpa.. 
21. vad heter din bästa vän? - Issan...
22. hur många nära vänner har du? - Hahaha vem orkar räkna sina vänner? :s
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nej men inte helt okänd
24. vet många personer vem du är? - Jag tror det
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Skit snack hela tiden hihi, alltså ja.
26. när var du senast med någon kompis? - Igår 
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej... ? 
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Issan
29. vem sov senast hos dig? - Issan tror jag men vet faktiskt inte

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Jaaaaaaaaaaaaa :( 
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Ungefär lika gamal, alltså spelar ingen roll så länge det är kärlek eller?
32. är du kär? - Ja
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Ja
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Om det är med "honom" så ja!
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Handskakning typ -.-
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej, haha
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Yes
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Ah
39. i din klass? - Nej! Det är som att vara tillsammans med en släkting typ :s

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Självklart?
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Öhm... Ja? 
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Hahahaha ja? 
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. har du pussat den du tycker om? - Ja... 
46. har du pussat någon inför folk? - yes
47. kysst någon inför folk? - men jaaaaa
48. hånglat inför folk? - jaaaaaaaa
49. vem var ditt första hångel? - Det jag räknar, Casper
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - En 
51. vem är ditt bästa strul? - Hahaha alla var awesome förutom det första som jag inte ens räknar..
52. och vem är ditt senaste? - Emil
53. ditt snyggaste hångel? - Spegeln typ.
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej? Varför skulle jag? 
55. haft sex med någon på offentlig plats? - nä
56. haft sex överhuvudtaget? - nä
57. hur gammal var du första gången? - suck
58. hur gammal vill du vara första gången? - HAHAHA
59. blivit dumpad efter sex? - Nej... 
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Alltså.. ? Det har jag väl redan svarat på? 

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - Clowner
63. har du någon allergi? - Är allergisk mot allt typ haha
64. vad tänker du på innan du somnar? - Dagen
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Det beror väl på vem personen är? haha

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Hahaha att jag är snygg, jag har börjat tvivla på när folk säger att de gillar mig
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - eftersom jag inte har någon kille så får jag väl umgås med mina underbara vänner istället ;)
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Jag vill säga bästa vän men när man är kär blir det ju inte så..
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Tänker på honom hela tiden

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? - 
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? - 
73. runkar du regelbundet? - hela tiden. (blev tvungen...) 

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld ålder 13 isåfall.
75. vänskap eller förhållande? - Vänskap 
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Snyggaste killen, och det skulle ni alla valt... 
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Det beror på hur underkläderna ser ut faktiskt haha
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13 eller va..? haha

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - Ja
81. isåfall vem då? - Typ vem som helst, den som kände sig frivillig
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Ta reda på vad alla tänker om alla... Vi tjejer sitter och snackar om vem vi gillar med varandra, vill göra samma sak fast med killarna typ.
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Öhm... Klart jag skulle kunna men vet inte om jag vill.
84. Pussa en främmande kille på stan? - Jag skulle kunna men det skulle ju vara lite små speciellt hahah
85. kunna sova ute på vintern? - NEJ!?
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Spanien
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Skulle kunne men lite smått onödigt

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Nae.
89. vad klär du dig i oftast? - i svart hahaha ;) 
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nej, men så gott som
91. klär du dig dyrt? - Dyrt och dyrt, älskar märkes kläder men det har jag ju bara ibland
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - typ vanlig?

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - Öhm, tror inte det? Om inte issan pussade mig igår typ haha
94. Dansat? - Nä
95. fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. ringt någon? - Ja 
97. blivit uppringd, vem var den senaste? - Mamma jhaha ;) 
98. funnit kärleken? - Nej, det gjorde jag för längesen
99. kollat på google? -yes

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - ungefär en halv timma


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0