Hurjävlabrasomhelst

Hej! Kvällen var så sjukt awesome!
Drog till tenhult och träffade marven och Fadi sen drog vi hem till issan och fixade oss.
Efter det drog vi ut, mötte Tea sen drog vi till centrum där vi mötte caspian och Didrik, ångrar att jag var så skeptisk eller vad man säger i början ... Men iallafall så mötte vi klara Elias och youtube också.
Vi satt i kyrkan en stund sen drog vi där ifrån. Sen var det bara jag marven och adil en stund, gjorde inte ett skit. Fick ringa caspian Didrik och Tea ett par gånger, issan kom iallafall efter en stund och då drog jag ut och ringde Emil deeptalk eller något... Sen kom de andra iallafall, vi sprang omkring, höll på att somna och inte fan vet jag.
Lite kul att en tant gick omkring och sa att jag var full för att jag låg på marken, hahaha ligger väl vart fan jag vill eller?
Iallafall så stack alla andra förutom caspian marven didrik och Fadi, vi drog ner och kollade bussar.
Sen stack Didrik och då gick vi in på tonår och tråkade. Martin hämtade caspian och marven och då stack Fadi och jag också hem.
Sen har det faktiskt inte hänt ett skit ;) men ska ta och sova nu så vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0