Igår

Bloggade ju inte igår, orkade helt enkelt inte göra det på kvällen, mådde väl sådär...
Iallafall så skulle jag åkt in till stan med Tea och solat men hon drog in till stan med Issan och åt så träffade jag Emil istället... Satt och väntade lagom länge... Tur att Jonathan höll mig sällskap haha :) 
När Emil kom drog vi ut med Babu typ haha ;) 
Efter en stund drog emil och jag upp till june, sen stack vi till cigarren. Ringde Tea och sa att hon skulle åka ner till june. vilket hon gjorde, underbar eller hur?!
Iallafall så tvingade jag med Emil till östra centrum så drog vi in till sportlife och satt där i typ en timma.
Sen gick vi till ett solarium för vi missade bussen vi skulle ta ner till june... Stod iallafall där inne och hade hur jävla tråkigt som helst, blev ner sprutad med vatten också... Gulligt?
Efter en stund kom Tea, vi gick ut och mötte henne sen drog vi in till solariumet igen så solade jag och Tea medans emil kollade på typ eller vad man ska säga.
Sen gick vi iallafall ut, tog bussen, emil stack hem till sig och jag och Tea drog hem till henne.
Mötte Jesper på  bussen också så åkte med honom till centrum sen gick vi alltså hem till Tea.
Vi åt lite mat där och kollade på tv sen drog jag hem.
Och tro det eller ej men jag lyckades bli av med en till kompis igår kväll... 
Har tyvärr inga bilder :( 
Men måste sminka mig nu så bloggar sen!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0