Marven!

Kom precis hem från marven! :) rätt mysigt faktiskt, gjorde inte så mycket egentligen, jag, Elias, Tea, yousuf och marven spelade kort typ, förlorade så klart... Drack lite cola och var lagom sociala.
Var på um innan idag, fixade tid och sånt.
Sen drog vi till McDonalds och åt, mötte oliver sen gick vi omkring och köpte presenter till fian som fyller år imorgon. Drog hem till Tea efter det sen skjutsade pappa oss till marven :)
Mysig dag helt enkelt ;)
Dock kan jag ju hälsa till er players där ute att ni kan dra åt helvetet! :) inte fällt en enda tår, vill du veta varför? Jo för att jag tänker inte ta skit från någon som ändå inte gillar mig, klarar mig awesome utan en player eller två i mitt liv! :) nu vet ni det, puss!



Kommentarer
Anonym

varför var du på um?

2013-01-16 @ 23:01:34
anonom

bor marven i österängen elle i Öxnehaga ?

2013-01-16 @ 23:49:24


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0