Mitt liv suger.

Myskväll med familjen... Eller så mysig som den kan bli, haha livet suger! En efter en varje dag hela tiden.
Beter sig som inte fan vet jag, alla får säga vad de vill men så fort jag säger det jag vill blir det ett jävla liv. Så fort jag säger sanningen är jag ett äckel, ska jag gå omkring och ljuga för dig? Ska jag ignorera sanningen?
Ska jag ta en massa skit utan att säga ifrån? Ska jag inte få göra saker jag vill? Måste jag gå omkring och göra som alla andra vill? Lyssna på vartenda litet ord? Lyda minsta order? Bli behandlad som en hund? Fan heller.
Du säger att du vill höra vad som hände, när jag berättat så ska jag få se vem caspian är rädd för och inte haha?
Jag tycker jävligt synd om dig, på riktigt, jag skulle inte gjort det, men nu är det försent, jag trodde inte du gillade mig, så vad skulle jag göra?

De flesta fattar förmodligen inget men förmodligen kommer det gå en massa rykten på måndag så då får ni veta antar jag... Om inte någon är går till en ännu lägre nivå och skriver ut allt över internet..

Livet suger, eller nej, mitt liv suger. Jag gör alltid fel. Hejdå! Kommer nog inte ha någon blogglust på ett tag bara så att ni vet...



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0