Orkar inte med er mer!

Hahaha livet är sämst!
Bara för att alla tror på allt som sägs om oss så är mitt liv förstört, jag kommer glida ifrån alla mer och mer, fredagarna betyder inget längre, innan träffades alla, hade skit kul och så. Sen börjar alla säga att vi dricker hela tiden, att vi förstör och en massa sånt, DET VAR INTE VI.
Vissa får mer skit än andra, de som behöver minst skit får mest, awesome...
Hahaha åh, orkar verkligen inte! Mitt liv är förstört, glider jag ifrån mina vänner nu har jag inget, och det är ert fel, alla ni som springer omkring och sprider falska saker om mig och mina kompisar har verkligen förstört mitt liv, andras också.
Skit sur nu faktiskt :)
Gå inte omkring och säg saker ni inte vet någonting om, för jag orkar inte mer hahaha. Suck.



Kommentarer
johanna

hänt??? <3

2013-01-23 @ 09:05:51
URL: http://nattstad.se/kkarlsson


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0