Playeeeer:*

Älska är ett starkt ord... Ett ord som kan leda till lycka och kärlek med också tårar och hat.
Varför säga att du älskar mig om du tänker lämna mig en timma senare? Varför förlåta mig om du ändå bara tänker skita i mig sen? Varför strula med mig fyrtio minuter om det inte betyder det minsta lilla? Varför få mig stå och lipa framför dig och förklara hur mycket jag älskar dig om du ändå inte bryr dig? Haha.
Du sa att du älskat mig sen första gången du såg mig, skulle du gjort det skulle du inte tappa känslorna så jävla fort helt plötsligt. Du sa att du ville vara ärlig mot mig när du sa att du inte älskade mig längre, varför inte vara ärlig från första början? Varför be mig åka in till stan och reda ut saker när det ändå inte spelar någon roll när du startar nya bråk hela tiden? Varför säga till mig att jag är den enda tjejen för dig när det är alla andra tjejer du ser förutom mig?
Haha sen säger du att du inte är ute efter att playa, ja, då kan man ju verkligen undra vad det var du var ute efter.
Du sa att du tappade känslorna på grund av en bild, singel och fri jag kan göra vad jag vill så du hade inget att säga till om där, inget. Vi bråkade dessutom när jag gjorde det som var på bilden. Eller det var faktiskt inte ens jag...
Men iallafall, du har verkligen lyckats med att krossa mitt hjärta. Har dock inte fällt en enda jävla tår, vilket jag är glad över.
Försöker snacka med dig men då blir jag blockad över allt, moget eller?
Ska se om han vågar snacka i verkligheten imorgon annars är det bara sorgligt haha. Ajja godnatt och blev tvungen att skriva av mig någonstans, puss.



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0